Philips – promocja B2C

Zorganizowaliśmy dwie akcje promocyjne dla marki Philips. Efekt? Większa sprzedaż i wzrost atrakcyjności marki. Jakie jeszcze korzyści osiągnął nasz klient? Poznaj skuteczne formy promocji i rozpocznij realizację swoich celów biznesowych!

Czytaj więcej
Philips – promocja B2C

Lojalni klienci – jak budować relacje biznesowe?

Lojalni klienci to niekwestionowana wartość dla firmy. Dzięki nim przedsiębiorstwa rozwijają się w dynamicznym tempie. Jak skutecznie budować relacje B2B? Sprawdź i zatrzymaj klientów na dłużej!

Czytaj więcej
Lojalni klienci – jak budować relacje biznesowe?

Czym jest field marketing?

Field marketing pozwala realizować najróżniejsze cele biznesowe. Czym jest ta forma promocji i jakie korzyści z niej płyną? Zdobądź najważniejsze informacje na ten temat!

Czytaj więcej
Czym jest field marketing?

Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna pozwala markom wyróżnić się na rynku, co przekłada się na wzrost zysków – nawet o 23%. Jak to wygląda w praktyce? Zapoznaj się ze specyfiką identyfikacji wizualnej i zadbaj o widoczność swojej marki!

Czytaj więcej
Identyfikacja wizualna

Logistyka outsourcing

Organizacja akcji promocyjnych wymaga odpowiedniego planu działania i sprawnej realizacji. To sprawia, że coraz więcej firm korzysta z usług profesjonalnej agencji. Dowiedz się, na czym polega kompleksowe wsparcie logistyczne w działaniach marketingowych!

Czytaj więcej
Logistyka outsourcing

Trendy w aplikacjach lojalnościowych 2022

Trendy w aplikacjach lojalnościowych zmieniają się bardzo dynamicznie. W 2022 roku priorytetem są intuicyjne i nowoczesne rozwiązania. Co to oznacza w praktyce? Sprawdź, jak usprawnić program lojalnościowy swojej firmy!

Czytaj więcej
Trendy w aplikacjach lojalnościowych 2022

Promocje z hostessami

Promocje z hostessami prowadzą do wzrostu sprzedaży i doskonale budują rozpoznawalność marki. Jak takie akcje promocyjne wyglądają w praktyce? Odkryj nowe możliwości i dowiedz się, jak zorganizować skuteczną promocję!

Czytaj więcej
Promocje z hostessami

Konkursy z nagrodami

Konkursy z nagrodami są efektywną formą marketingu relacji. Na co należy zwrócić szczególną uwagę, organizując tego typu akcję promocyjną? Poznaj skuteczne sposoby promowania swojej firmy!

Czytaj więcej
Konkursy z nagrodami

Loteria świąteczna

Loteria świąteczna pozwala wyróżnić się na tle konkurencji w okresie największego zainteresowania konsumentów. Dlaczego jeszcze warto korzystać z tej formy promocji? Dowiedz się i sprawdź, jak zorganizować loterię z prawdziwego zdarzenia!

Czytaj więcej
Loteria świąteczna

Direct marketing

Direct marketing rozbudza zaangażowanie odbiorców, prowadząc do zwiększenia sprzedaży. Dowiedz się, jakie jeszcze korzyści płyną z marketingu bezpośredniego i zacznij rozwijać swój biznes w błyskawicznym tempie!

Czytaj więcej
Direct marketing