LOTERIA ŚWIĄTECZNA – KORZYŚCI

W okresie świątecznym sprzedaż różnego rodzaju produktów wzrasta nawet o kilkadziesiąt procent. Firmy handlowe muszą jednak wyróżnić się spośród niemałej konkurencji, aby zainteresować klientów swoją ofertą. Właśnie dlatego organizowanie akcji promocyjnych w okresie świątecznym to naturalna część strategii marketingowej. Szczególną popularnością cieszą się loterie świąteczne – atrakcyjna i skuteczna forma marketingu relacji.

Loteria to doskonały sposób na zwrócenie uwagi konsumentów. Nagrody zachęcają do zakupów aż 75% osób. Trudno się dziwić – tego typu akcja promocyjna stwarza możliwość otrzymania dodatkowych korzyści i jest ekscytującą formą rozrywki.

Istnieje jeszcze jeden powód, dla którego atrakcyjne loterie świąteczne prowadzą do wzrostu sprzedaży. Formuła loterii przyczynia się do zwiększenia zaangażowania klientów. Zgodnie z wynikami badań im bardziej zainteresowani konsumenci, tym większe zyski – nawet o ponad 50%.

loteria świąteczna organizacja

JAK ZORGANIZOWAĆ LOTERIĘ ŚWIĄTECZNĄ?

Zanim zdecydujesz się na wdrożenie loterii świątecznej, zwróć uwagę na istotne kwestie prawne. Mowa tutaj przede wszystkim o wymaganiach, które znajdują się w ustawie o grach hazardowych. Niezależnie od typu loterii, konieczne jest stworzenie odpowiedniego regulaminu. Wszystko to wymaga czasu, dlatego warto rozpocząć działania już na kilka miesięcy przed planowaną datą rozpoczęcia akcji promocyjnej. Więcej na temat wymogów formalnych znajdziesz tutaj: Loterie promocyjne.

Świąteczna akcja promocyjna wymaga wcześniejszej organizacji również z uwagi na prawa, jakimi rządzi się rynek. Na zbudowanie zaangażowania klienta potrzeba czasu, ponadto wiele osób realizuje zakupy świąteczne nawet na miesiąc przed świętami. Dlatego dobrą praktyką jest wdrożenie loterii dwa do trzech miesięcy wcześniej.

PROFESJONALNA STRATEGIA LOTERII ŚWIĄTECZNEJ

Kluczem do sukcesu jest również oryginalna i angażująca formuła loterii. W związku z tym firmy zwracają szczególną uwagę na strategię promocji. Pierwszy krok to zaawansowane badania konsumenckie i analiza konkurencji. Na tej podstawie powstaje profesjonalny plan działań marketingowych, które są wdrażane w wielu różnych kanałach.

Przy czym szczególnie ważna jest przestrzeń internetowa. Nowoczesna platforma cyfrowa, atrakcyjne projekty graficzne i odpowiednia dystrybucja reklam w social mediach zapewniają wymierne efekty całej kampanii.

ORGANIZACJA LOTERII Z KARLSBAD

Dynamiczny wzrost sprzedaży w okresie świątecznym sprawia, że firmy jeszcze bardziej zabiegają o uwagę konsumentów. Skutecznym sposobem na prześcignięcie konkurencji jest organizacja loterii świątecznej.

Jeśli potrzebujesz kreatywnej i skutecznej strategii loterii promocyjnej, to zapraszamy do współpracy. Zajmujemy się organizacją konkursów i loterii dla największych firm działających w Polsce, dbając o wszystkie niezbędne formalności. Każdego roku prowadzimy cykliczne akcje promocyjne, czego przykładem jest konkurs konsumencki „Milka ze skoczkami”. Skontaktuj się z nami i skorzystaj z darmowej konsultacji!

loterie dla klientów

Skontaktuj się z nami!