MARKETING RELACYJNY

IDENTYFIKACJA WIZUALNA

DIRECT MARKETING

DIGITAL

LOGISTYKA OUTSOURCING

EVENTS

*Nasza stara strona w 2010 roku

Mówią o nas liczby: 30 lat obecności na rynku, 44 profesjonalistów, 2000 projektów dla najbardziej wymagających klientów, w tym ponad 1000 promocji konsumenckich i 50 programów lojalnościowych.

Nasze kompetencje potwierdzają rekomendacje klientów. Pracowaliśmy m.in. dla: Procter & Gamble, Philips, Mondelēz International, Syngenta, Henkel, Kamis, L’oreal, Logitech, Kraft Foods, Wella, Unilever, Makro, Metsa Tissue, Duracell, Jacobs Douwe Egberts, Stanley Black & Decker, Signify, Jeronimo Martins i innych.

Przez 30 lat przeszliśmy drogę zaplanowanego i ukierunkowanego rozwoju, by dziś planować dla Ciebie pełne spektrum działań marketingowych na najwyższym poziomie. Dołącz do grona zadowolonych klientów Karlsbad i uwierz w Loyalty Matters!

Doświadczenie

Misja

Gdy zakładaliśmy firmę Karlsbad, świat wyglądał zupełnie inaczej. W 1991 roku rozwiązano Układ Warszawski, z Polski zaczęły wycofywać się wojska radzieckie stacjonujące w kraju, w Poznaniu odbył się pierwszy polski koncert zespołu Deep Purple, 20 grudnia Polska oficjalnie została przyłączona do Internetu.

Przez 30 lat podejście do marketingu, promocji i reklamy zmieniało się wiele razy. Towarzyszyliśmy naszym klientom, gdy zakładali swoje biznesy, gdy zyskiwali uwagę konsumentów, a także w okresie największej popularności. Naszą misją, bez względu na zmieniające się na przełomie lat trendy, było zawsze proponowanie rozwiązań najlepiej dopasowanych do aktualnych potrzeb i możliwości Klienta.

Również dzisiaj, będąc na bieżąco z nowinkami i znając prognozy rynku, pragniemy przewodzić, edukować i towarzyszyć markom zarówno znanym, jak i tym, które dopiero stają się rozpoznawalne. Chcemy, by realizowane przez nas programy lojalnościowe, konkursy konsumenckie, czy kampanie digitalowe miały realny wpływ na wizerunek i popularność marek, dla których pracujemy. To nasza pasja!