SKUTECZNY MECHANIZM CASH-BACK

Dla marki Philips zorganizowaliśmy dwie akcje promocyjne na szeroką skalę. W jednej z nich wykorzystaliśmy popularny mechanizm cash-back. Częściowy zwrot pieniędzy za zakupione produkty zachęcił klientów do skorzystania z oferty.

Celem drugiej akcji promocyjnej o nazwie Satysfakcja gwarantowana HUE było zwiększenie rozpoznawalności marki. Koncepcja polegająca na testowaniu zakupionych produktów, które klient mógł zwrócić w ciągu 30 dni, poskutkowała wzmożonym zainteresowaniem konsumentów.

marketing relacyjny korzyści

KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA PROMOCJI

Akcje promocyjne dla marki Philips przygotowaliśmy od początku do końca. W efekcie powstały:

  • oryginalna koncepcja promocji,
  • nowoczesna platforma internetowa,
  • atrakcyjny content i materiały POS.

Zadbaliśmy również o sprawną realizację zwrotów i zapewniliśmy obsługę księgowo-prawną. Dzięki temu nasz klient zyskał cenny czas i satysfakcję z profesjonalnie przeprowadzonej akcji promocyjnej.

PROMOCJE PHILIPS – KORZYŚCI

Dzięki akcjom promocyjnym, które zorganizowaliśmy, nasz klient zwiększył sprzedaż produktów. Rozbudował również bazę klientów, którzy dowiedzieli się o organizowanej promocji za sprawą przygotowanego przez nas contentu w przestrzeni online i atrakcyjnych materiałów reklamowych.

Organizowana dla marki Philips promocja B2C przyczyniła się do wzrostu atrakcyjności marki. W rezultacie klient przedstawił swoje produkty szerokiemu gronu odbiorców.

Jeśli zainspirował Cię ten projekt, skontaktuj się z nami. Mamy już 30 lat doświadczenia w branży i na bieżąco podążamy za zmieniającymi się trendami. Do każdej realizacji podchodzimy indywidualnie, tworząc oryginalną koncepcję akcji promocyjnej. Zaprojektujemy dla Ciebie serwis internetowy, materiały POS i zadbamy o wszystkie formalności. Sprawdź, jak wiele możesz osiągnąć, wybierając nasze usługi. Zadzwoń do nas lub wyślij swój brief, aby skorzystać z bezpłatnej konsultacji!

programy lojalnościowe dla firm