Czym są wobblery reklamowe?

Wobblery reklamowe to nieodłączna część promocji in-store. Czym są i w jaki sposób można je wykorzystać? Odkryj popularną formę marketingu w sklepie stacjonarnym!

Czytaj więcej
Czym są wobblery reklamowe?

Konkurs na Facebooku – od czego zacząć?

Konkurs na Facebooku to popularna forma promocji w Internecie. Jak zorganizować atrakcyjną i legalną akcję na FB? Dowiedz się i zdobądź szerokie grono klientów!

Czytaj więcej
Konkurs na Facebooku – od czego zacząć?

Jak zorganizować piknik firmowy?

Piknik firmowy doskonale wpływa nie tylko na wizerunek marki. Właściwie przygotowany event pozwoli Ci zwiększyć sprzedaż i zatrzymać odbiorców na dłużej. Sprawdź, jak zorganizować skuteczny piknik dla klientów!

Czytaj więcej
Jak zorganizować piknik firmowy?

Jakie materiały reklamowe wybrać do swojego sklepu?

Materiały reklamowe to niezbędny element każdej przestrzeni sprzedażowej. Jakie rodzaje POS sprawdzą się najlepiej w sklepie stacjonarnym? Odkryj skuteczne sposoby zwiększania sprzedaży!

Czytaj więcej
Jakie materiały reklamowe wybrać do swojego sklepu?

Konfekcjonowanie towarów – na czym polega?

Umiejętne konfekcjonowanie towarów pozwala zbudować atrakcyjny wizerunek firmy i zachęca konsumentów do następnych zakupów. Na czym polega proces konfekcjonowania i kiedy warto go wdrożyć? Zdobądź niezbędne informacje i zwiększ rozpoznawalność marki!

Czytaj więcej
Konfekcjonowanie towarów – na czym polega?

Reklamy Carrefour – konkurs SMS-owy

Dla popularnej na polskim rynku firmy z branży kosmetycznej stworzyliśmy atrakcyjne reklamy do gazetki Carrefour. W ten sposób zadbaliśmy o skuteczną promocję organizowanego przez nas konkursu. Dowiedz się więcej o współpracy z Karlsbad!

Czytaj więcej
Reklamy Carrefour – konkurs SMS-owy

Konkursy Biedronka – od wdrożenia do wzrostu sprzedaży

Cykliczne konkursy konsumenckie dla sieci sklepów Biedronka to jeden z projektów ukierunkowanych na wzrost sprzedaży. Poznaj szczegóły tej akcji promocyjnej i sprawdź, jak wygląda organizacja profesjonalnego konkursu!

Czytaj więcej
Konkursy Biedronka – od wdrożenia do wzrostu sprzedaży

Na czym polega sprzedaż premiowa?

Sprzedaż premiowa to popularna forma promocji. Czym jest i co można dzięki niej zyskać? Poznaj skuteczne metody zwiększania sprzedaży!

Czytaj więcej
Na czym polega sprzedaż premiowa?

Syngenta – promocje zwiększające sprzedaż

Nie od dziś wiadomo, że promocje cash-back prowadzą do wzrostu sprzedaży. Dla firmy Syngenta zorganizowaliśmy promocję właśnie w takiej formule. Dowiedz się, jak wygląda współpraca z naszą agencją!

Czytaj więcej
Syngenta – promocje zwiększające sprzedaż

Jak przygotować welcome pack dla uczestników eventu?

Welcome packi są doskonałą formą promocji firmy podczas eventów marketingowych. Jak przygotować zestawy powitalne dla klientów? Zdobądź kilka cennych wskazówek!

Czytaj więcej
Jak przygotować welcome pack dla uczestników eventu?