Regulaminy

Wiele akcji promocyjnych wymaga stworzenia odpowiedniego regulaminu. Sprawdź, kiedy jest to konieczne i zadbaj o przejrzystość swoich działań marketingowych!

Czytaj więcej
Regulaminy

Programy lojalnościowe B2B

Programy lojalnościowe prowadzą do wzrostu liczby zamówień nawet o 319%. Jakie jeszcze korzyści płyną z tej formy promocji? Dowiedz się więcej i zbuduj trwałe relacje biznesowe!

Czytaj więcej
Programy lojalnościowe B2B

In-store marketing

Czym jest in-store marketing i jakie korzyści przynosi firmom handlowym? Sprawdź, co możesz zyskać dzięki profesjonalnym działaniom promocyjnym!

Czytaj więcej
In-store marketing

Merchandising outsourcing

Odpowiedni merchandising to klucz do sukcesu w branży handlowej. Profesjonalna strategia pozwala firmom utrzymać dynamiczne tempo rozwoju. Dowiedz się, czym jest merchandising i poznaj nasz sposób działania!

Czytaj więcej
Merchandising outsourcing

Event marketing

Specjaliści do spraw marketingu są ze sobą zgodni – event marketing to doskonały sposób na realizację celów biznesowych. Poznaj korzyści tej formy promocji i zacznij generować większe zyski!

Czytaj więcej
Event marketing

Promocje konsumenckie

Promocje konsumenckie są ważną częścią strategii marketingowej. Prowadzą do zwiększenia sprzedaży i kształtują pozytywny wizerunek firmy. Jakie rodzaje promocji organizujemy? Dowiedz się, co możesz z nami zyskać!

Czytaj więcej
Promocje konsumenckie

Marketing relacyjny

Marketing relacyjny pozwala budować długotrwałe relacje z klientami. Konkursy, loterie, field marketing i programy lojalnościowe to doskonała forma promocji. Sprawdź, co jeszcze możemy Ci zaoferować!

Czytaj więcej
Marketing relacyjny

Konkursy Konsumenckie

Konkursy konsumenckie to świetny sposób na przyciągnięcie uwagi klientów. Firmy decydują się na stosowanie coraz bardziej skutecznych form promocji. Pozwalają one na lepsze poznanie marki przez nabywców. Konkurs konsumencki wzmacnia wizerunek marki, poszerza grono jej odbiorców i gruntuje silną pozycję na rynku.

Czytaj więcej
Konkursy Konsumenckie

Loterie promocyjne

Loterie promocyjne są stosowane przez firmy pragnące wyróżnić się na rynku. Element losowy sprawia, że loterie stają się coraz bardziej popularne, gdyż nie wymagają dużego nakładu energii klientów. Wystarczy spełnić niezbędne „minimum”, aby wziąć udział w walce o nagrodę, co czyni je skutecznymi formami promocji sprzedaży.

Czytaj więcej
Loterie promocyjne