Wsparcie sprzedaży stacjonarnej może odbywać się na wiele różnych sposobów. Jednym z najbardziej popularnych narzędzi promocyjnych są wobblery reklamowe. Ich specyfika sprawia, że trudno przejść obok nich obojętnie. Czym są i co można dzięki nim osiągnąć? Kiedy warto rozważyć wdrożenie atrakcyjnych wobblerów?
WOBBLER REKLAMOWY – CHARAKTERYSTYKA
Wobbler wpisuje się w materiały reklamowe, z którymi możemy spotkać się na co dzień w każdym sklepie stacjonarnym. Termin ten pochodzi od angielskiego czasownika wobble oznaczającego kiwać się, chwiać się.
Oddaje to doskonale sens tych niewielkich POS materials, które chwieją się za sprawą ruchów powietrza wywołanych przez shoppera przechadzającego się po sklepie. Pojawia się pytanie – jaki jest tego cel?
JAK WYKORZYSTAĆ WOBBLERY?
Wobbler zwisa zazwyczaj z półki sklepowej, a jego celem jest zwrócenie uwagi konsumenta na dany produkt lub aktualnie organizowane akcje, takie jak na przykład loterie promocyjne. O konkretnym przeznaczeniu wobblerów decyduje oczywiście firma.
Obniżka cen, limitowana seria produktu, promocje typu Buy/Get, konkurs lub loteria – o każdej z tych akcji można poinformować shopperów, zamieszczając atrakcyjną treść na wobblerach reklamowych. Dzięki temu konsumenci dowiadują się o promocjach, które skłaniają ich do skorzystania z oferty.
PROFESJONALNA KREACJA I PRODUKCJA WOBBLERÓW
Wobbler musi być atrakcyjny pod względem wizualnym, przyciągać wzrok konsumentów i wpisywać się w strategię komunikacji konkretnej marki. Kluczem do sukcesu jest więc profesjonalny projekt, dostosowany do profilu działalności handlowej.
Projektujemy i produkujemy atrakcyjne wobblery reklamowe oraz inne materiały wspierające sprzedaż. Uwzględniamy przy tym indywidualną identyfikację wizualną i najnowsze trendy w obszarze POSM. Potrzebujesz wsparcia w tym zakresie? Umów się z nami na bezpłatną konsultację!