CHARAKTERYSTYKA TARGÓW BRANŻOWYCH

Targi branżowe są rodzajem eventu marketingowego. Jest to wydarzenie organizowane przede wszystkim po to, aby umocnić więzi biznesowe. Na targach branżowych spotykają się przedstawiciele różnych firm, a każdy z nich dysponuje osobnym stanowiskiem z materiałami reklamowymi.

Event tego rodzaju przyjmuje różne oblicza. Może mieć dokładnie sprecyzowany temat i zapraszać do prezentacji firmy z tej samej branży lub przyjąć bardziej ogólną formę imprezy wielobranżowej.

in store marketing co to

PODSTAWOWE KORZYŚCI PŁYNĄCE Z TARGÓW

Targi to doskonała okazja do zaprezentowania firmowej oferty, nawiązania współpracy partnerskiej lub biznesowej. Wystarczy spojrzeć na dane – aż 90% interesantów decyduje się na udział w targach branżowych w celu odkrycia usług lub produktów.

Eventy tego rodzaju sprawdzają się również doskonale jako narzędzie do zwiększania sprzedaży. Badania pokazują, że ponad 70% osób deklaruje większą chęć skorzystania z oferty, z którą spotkali się podczas targów branżowych.

Jeśli chcesz, aby event był jeszcze bardziej skuteczny, to warto wdrożyć dodatkowe działania. Przykładem są loterie promocyjne, dzięki którym zwiększysz atrakcyjność swojej marki.

ORGANIZACJA TARGÓW BRANŻOWYCH

Organizacja targów branżowych pozwala zbudować wizerunek eksperta i zwiększyć atrakcyjność marki. Jeśli jednak nie chcesz organizować całego przedsięwzięcia od podstaw, rozważ wystawienie swojego stanowiska na targach zewnętrznego organizatora.

Organizując targi, musisz wybrać odpowiednio zaadaptowaną przestrzeń i zadbać o kompleksową obsługę całego wydarzenia. Oczywiście tak zaawansowany event wymaga kompetencji logistycznych i przeszkolonych pracowników. Chętnie zajmiemy się organizacją targów w Twoim imieniu. Pomożemy w przygotowaniu firmowego stanowiska, zapewnimy kompleksową logistykę i zadbamy o promocję eventu na szeroką skalę.

Zatrudniamy również przeszkolone hostessy i tworzymy atrakcyjne materiały reklamowe. Umów się na darmową konsultację!

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!