FIELD MARKETING PROFI – ORGANIZACJA PROMOCJI

Terenową akcję marketingową dla firmy Profi zorganizowaliśmy dwukrotnie. Rozpoczęliśmy od wdrożenia działań promocyjnych w 5 dużych polskich miastach, w 10 częściach każdego z nich. Kolejna odsłona charakteryzowała się jeszcze większym zasięgiem – przedsięwzięcie zrealizowaliśmy na terenie kampusów 27 uczelni wyższych.

Dzięki organizacji akcji field marketingowej na taką skalę, nasz klient mógł dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Atrakcyjne materiały POS i wysoko rozwinięte kompetencje logistyczne zapewniły powodzenie całego przedsięwzięcia.

promocje rodzaje

ATRAKCYJNA AKCJA SAMPLINGOWA

Sampling jest skuteczną formą nawiązywania relacji z klientami i zachęcania ich do zakupów. Dlatego w ramach field marketingu dla firmy Profi opracowaliśmy strategię akcji samplingowej i zrealizowaliśmy cały proces od początku do końca.

Przedsięwzięcie polegało na wydawaniu konsumentom produktów spożywczych. W efekcie rozdysponowaliśmy aż 45 tysięcy próbek.

KORZYŚCI PŁYNĄCE Z MARKETINGU TERENOWEGO

Bezpośredni kontakt z klientem, atrakcyjne gratisy i zapadające w pamięć materiały reklamowe przyczyniły się do zwiększenia rozpoznawalności marki Profi na rynku. Oczywiście kluczem do sukcesu była prawidłowa identyfikacja miejsc, w których często bywają potencjalni klienci firmy. Dzięki temu promocja Profi trafiła do właściwej grupy odbiorców.

Profesjonalna strategia, kompetencje logistyczne oraz odpowiednio przeszkoleni pracownicy – tak w skrócie wygląda przepis na skuteczną akcję field marketingową. Jeśli potrzebujesz oryginalnej strategii promocji w terenie i realizacji wszystkich działań od A do Z, służymy pomocą. Zapraszamy na darmową konsultację!

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!