Jacobs Douwe Egberts konkurs konsumencki

#Konkursy promocyjne

  • Promocja marki
  • Budowa wizerunku
  • Wzrost świadomości marki

Jacobs Douwe Egberts konkurs konsumencki – firma Jacobs Douwe Egberts to lider na Polskim rynku w segmencie kaw, podobnie jak Karlsbad w zakresie usług marketingu relacyjnego. Dlatego to właśnie nas wybrano do opracowania, a następnie przeprowadzenia konkursu konsumenckiego dla całego portfolio produktowego JDE w segmencie kaw ziarnistych oraz sypanych. Kampania była skierowana do konsumentów sieci sklepów Kaufland na terenie całej Polski.

Kompleksowość naszych działań polegała na dostarczeniu zintegrowanej usługi obejmującej cztery segmenty: marketing, produkcję, logistykę oraz obsługę księgowo-prawną. Sukcesem konkursu była jego prostota. Konsument dokonywał zakupu produktów wskazanych marek za 20 zł, a następnie udzielał odpowiedzi na zadanie konkursowe za pomocą SMS. Zwycięzcy otrzymali dwuosobowe wycieczki do Brazylii.