Ariel - konkurs konsumencki

#Konkursy promocyjne

  • Promocja Marki
  • Zwiększenie Sprzedaży
  • Budowanie wizerunku lidera

Konkurs Ariel w sklepach Carrefour – dla marki Ariel, z portfolio produktowego firmy Procter & Gamble, cyklicznie wykonujemy działania promocyjne oraz marketingowe z zakresu shopper marketingu. W przypadku tego projektu przygotowaliśmy kompleksową komunikację w sklepach Carrefour. Zaprojektowaliśmy oraz wykonaliśmy „wysepkę” sklepową, materiały POS przeznaczone do punktów sprzedaży oraz materiały DTP (w tym reklamy do gazetek sklepowych i banery reklamowe na strony WWW).

Działania były prowadzone równolegle w 89 sklepach na terenie Polski. Nasze zadania obejmowały również obsługę prawno-podatkową, weryfikację i analizę nadsyłanych zgłoszeń, zawiadomienie zwycięzców o wygranej. Byliśmy odpowiedzialni także za logistykę, zakup nagród, magazynowanie oraz segregację produktów.