Akademia Jęczmienia Hybrydowego Syngenta

#Programy lojalnościowe #Digital #Kreacja

  • Program wiedzowy i motywacyjny
  • Przygotowanie autorskiej platformy edukacyjnej oraz bieżąca obsługa
  • Cel – dotarcie do ścisłej grupy docelowej, szerzenie wiedzy o produkcie

Akademia Jęczmienia Hybrydowego Syngenta – to ambitny projekt, który zrealizowaliśmy dla marki Syngenta. Naszym zadaniem było stworzenie platformy, która upowszechnia wiedzę na temat innowacyjnej uprawy jęczmienia hybrydowego. W wyniku przyjętej strategii powstał nowoczesny i rozbudowany serwis WWW wyposażony w różne mechanizmy aktywizujące uczestników.

Za jego pomocą użytkownicy poszerzali wiedzę i wymieniali doświadczenia w zakresie uprawy jęczmienia hybrydowego np. dzieląc się zdjęciami swoich upraw. Plantatorzy w ramach platformy mieli dostęp do Forum, najnowszych artykułów naukowych oraz wiedzy ekspertów Syngenta i uczestników AJH. Dla aktywnych członków Akademii przewidziane były nagrody.