KONKURS KONSUMENCKI JACOBS

Organizacji konkursu dla marki Jacobs przyświecały dwa podstawowe cele. Po pierwsze, akcja promocyjna miała doprowadzić do wzrostu sprzedaży określonych produktów – kaw sypanych i ziarnistych. Po drugie, celem konkursu było zwiększenie atrakcyjności marki, co pozwoliłoby również na utrwalenie relacji z klientami.

Jak wiadomo, skuteczna akcja promocyjna powinna zwracać uwagę odbiorców i motywować ich do uczestnictwa. Dlatego zadbaliśmy przede wszystkim o atrakcyjną i przejrzystą koncepcję konkursu.

PRZEJRZYSTE ZASADY AKCJI PROMOCYJNEJ

Warunki udziału w konkursie Jacobs były następujące:

  1. Zakupienie produktów o wartości minimum 20 zł.
  2. Rozwiązanie atrakcyjnego zadania konkursowego drogą SMS-ową.

Bezproblemowa formuła konkursu skutecznie zachęcała klientów do uczestnictwa w akcji promocyjnej. Niewątpliwym atutem były również atrakcyjne nagrody w postaci wycieczek do Brazylii.

KORZYŚCI DLA MARKI JACOBS

Mimo że warunki uczestnictwa w akcji promocyjnej nie były skomplikowane, to sama organizacja konkursu stanowiła wyzwanie o charakterze logistycznym. Dlatego zadbaliśmy o każdy szczegół, w tym również o sprawną rejestrację zgłoszeń uczestników, wyłonienie zwycięzców i wsparcie prawno-księgowe.

Dzięki atrakcyjnej koncepcji konkursu, sprawnej realizacji promocji i stworzonym przez z nas materiałom reklamowym, całe przedsięwzięcie przyniosło szereg korzyści naszemu klientowi. Konkurs Jacobs doprowadził do realnego wzrostu sprzedaży i powiększenia grona klientów. Ponadto wielokierunkowe informowanie o akcji promocyjnej oraz dbałość o angażującą formę przekazu wpłynęły pozytywnie na wizerunek marki. Dzięki temu nasz klient wzmocnił pozycję lidera na rynku i zyskał szersze grono lojalnych klientów.

Chcesz porozmawiać na temat możliwości stworzenia konkursu w imieniu Twojej firmy? Zapraszamy na bezpłatną konsultację. Gwarantujemy unikalną i dostosowaną do Twoich odbiorców koncepcję konkursu.